1. We gaan sluiten! We gaan weer open!
Dat is het (bijna). Aanmeldingen voor lidmaatschap van de huidige class action-groep sluiten op 6 augustus om middernacht. Lees de details...
De volgende dag openen we een wachtlijst voor degenen die zich later nog willen aansluiten. Het verschil? Ik weet niet zeker of het doorgaat. Meer informatie vindt u in het artikel hierboven. Let op: we hebben onze FAQ's bijgewerkt op basis van recente gebeurtenissen.
2. Advocaat
Onze advocaat heeft zijn stukken ingediend, waarmee de eerste ronde van bedrog is afgerond. De commissie heeft de stukken van Triodos en SAAT bekeken, en het minste wat we kunnen zeggen is dat deze heren zich niet druk maken om hun brutaliteit. Tegenstrijdigheid? Niet eens bang! Afhankelijk van wat Maître Arnauts ons laat onthullen, zullen we u ongetwijfeld binnenkort meer vertellen.
3. Het aanbod van €10
Het is nu normaal gesproken gesloten. Degenen die de eerder verstrekte links volgen, zullen waarschijnlijk worden afgewezen. Vreemd genoeg hebben noch de bank, noch de SCTB een persbericht uitgebracht. Hier is onze reactie. Lees meer...
4. Een advocaat inschakelen is duur!
We hebben ons artikel " Een vraag? Wie antwoordt?" bijgewerkt, omdat het lijkt alsof te veel mensen nog steeds contact opnemen met onze advocaat om antwoorden te krijgen die ze met wat zoekwerk op onze website kunnen vinden. Deze directe aanpak kost de groep echter geld, wat ten koste gaat van onproductieve verlangens. We moesten de puntjes op de i zetten en wat advies geven. Lees meer...
5. Is het gemakkelijk om een Captin-account te sluiten?
Waarschijnlijk niet. Klik hier voor meer informatie.
6. Rechtsbescherming: wat als het contract wordt beëindigd?
Van de directeur van het bedrijf, bedoelen we. We vertellen u over de tegenslag van een lid. Lees meer...
Tot uw dienst, Bernard Poncé, gastheer. |